torsdag 10. mars 2011

Ett babykort fra Ski-treffet

Må først og fremst få takke alle de herlige "papirdamene" som var med på å gjøre nok et Ski-treff uforglemmelig! Blir jo egentlig bare mer og mer moro etterhvert som vi begynner å bli varmere i trøya.
Husker jeg ikke var så "høy i hatten" på det første som ble arrangert, og som var mitt første treff noensinne.
Ble jo helt lamslått av alt utstyret, alt det lekre som ble laget og ja av hele settingen. Men, det var før....

Her kommer i allefall et kort jeg lagde på treffet. Et easelkort med det nydelige babymotivet fra Magnolia.
Som vanlig malt med Distress re-inkere. Har brukt mønsterark fra Maja Design Rosa Marinaserien.


Jeg har stemplet rundt kantene med swirlestempel fra Stempelglede med Distress Pumice Stone. Har brukt lysegrønn bazzill som panel bak hovedpanelet.  Har lagd et panel i et mønsterark med små roser fra sasmme serie. Var så heldig å få låne en flott Martha Stewart fra snille og herlige Nina.  Synes vel ikke så godt her.
Motivet og den grønne rammen bak er kuttet ut med Spellbinders. Det samme er "labelen" hvor jeg har stemplet tekststempelet fra Stempelgledes babyplate. Pyntet denne med et par halvperler. Ellers brukt litt forskjellige roser fra bl.a. Prima og Wild Orchid Crafts, og en perleswirl og sommerfugl fra Prima.


Fra en annen vinkel.  Borderpunchen sees kanskje litt bedre her.


Den superskjønne babyen fra Magnolia. Jeg har hatt Stickles Stardust på vingene og på blondekantene på lua, ermet og puta. Skygget med Distress Weathered Wood.


                                        

                         Her er kortet slått opp. Jeg har lagd samme panel på den nederste delen.




Her sees teksten fra babyplaten til Stempelglede litt bedre, Også stemplet swirler rundt kantene her.



Baksiden når kortet er oppslått. Samme swirler rundt kantene og en annen tekst fra babyplaten på det underste panelet.




Undersiden hvor jeg skal ha mitt personlige stempel.

Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:

Wild Orchid Challenge - Challenge 18 - Anything goes.

Stamptacular Sunday Challenge - Challange #101 - "You Lucky Duck"

20 kommentarer:

  1. Så nydelig dette er, Mette! Alt er lekkert på dette kortet! Og motivet er jo bedårende søtt:)
    Blir alltid så imponert over at noen greier å lage kort på treff. Får aldri til det, jeg;)
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort i fine farger og flott pyntet med et nydelig fargelagt motiv:)
    Ønsker deg en kreativ og flott helg!
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig Mette. Sarte, flotte farger. Du lager så nydelige kort. Gleder meg til å treffe deg i Tønsberg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Dette er virkelig nydelig, Mette!!! Jeg fikk jo studert det IRL på treffet ;) Mjøstreff ja....høres fristende ut da. Må tenke litt til på det, hihi. Håper vi treffes snart igjen....kanskje på Scraporama til lørdag?
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  5. Takk for sist Mette!! Var bare en utrolig flott scrappehelg!! Gleder meg til oktober:-)
    Et nyyydelig babykort!! Super søtt motiv, lekre mønster ark og flott layout!

    Ha en fin helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Takk for besøk i bloggen min!

    Nydelig vakkert babykort du har laga!! :)

    SvarSlett
  7. Nydelig babykort. Vakre ark og nydelig motiv. Vi hadde et supert treff, og det er så hyggelig å treffe både gamle og nye venner. Og inspirerende å se hva folk lager. Kommer sliten men veldig fornøyd hjem etter slikt. Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  8. Ååå, så utrolig nydelig!! Som vanlig spekket med lekre detaljer og vakre farger og fargelegging :-)

    Ønsker deg en kjempefin helg, kanskje vi ses på messen i morgen?

    Klem :-)

    SvarSlett
  9. Nyyyyydelig Baby kort!... Så søt liten jente!! Fantastisk pyntet... Lekkert kort... Nydelige perler og den lille perle sommerfuglen er super lekker! :o)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort, Mette.
    Og så var det så koselig å se deg på treffet :) :)
    Du lager så masse fint.

    Klemmer.

    SvarSlett
  11. Flink du er, Mette, dette er kjempenydelig, også så gjennomført !
    Motivet er jo til å smelte av :-)
    Veldig kos å treffe deg igjen, gleder meg allerede til høstens treff.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  12. Ops! så mye lekre detaljer og for et søtt kort! Det stempelet er så fint.. Vet ikke enda om det blir Mjøstreff på meg i mai, det er så mye annet på programmet. Men vi sees sikkert etterhvert! God helg - klem!

    SvarSlett
  13. Helledussen, så nyyydelig!

    SvarSlett
  14. Nydelig kort, søtt motiv :) Nydelige papirer og pynt.
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  15. Hei1
    Så utrolig bedårende!
    Nydelig med svirl, og Maja ark.
    Har dette stemplet selv, er en nusselig liten sak!:)
    Klem

    SvarSlett
  16. Tusen takk for sist - kjempekos å treffe deg igjen :o)

    Vakkert kort - og mye finere i virkeligheten enn bildene kan få vist!!

    Ha ei magisk helg!

    *klæmma fra nord*

    SvarSlett
  17. Nydelig Mette! Jeg fikk siklet litt på dette kort, nydelig, og enda finere irl som man sier :O)
    pene ark sammen og du er jo så flink til å farvelegge, motivet er super-sweet!
    Det så hygglig å sitte ved bordet sammen med deg og gjengen, vi får ledd godt sammen! Og jeg er helt ennig med deg, forrige treffet var min første og jeg fikk helt hakkeslepp da jeg så hvor mye utstyr og ting de andre hadde med seg!
    Jeg ble til og med mobbet hjemme i det jeg skulle dra fordi de trodde jeg hadde så mye med meg, men min enkel bannan eske var jo ingenting i forhold til hva de andre hadde med seg!
    ( jeg hadde litt mere med meg denne gang da ;O))
    Du og Marianne var bare SÅ snill da dere overasket meg med 'billett' til Trines kurs! Jeg ble satt ut av overaskelsen! Tusen gjertlig takk :O))))
    Jeg fikk smaken for LO'er og har planner å gjøre noe med det.

    God helg Mette!
    Mange klemmer Nina x

    SvarSlett
  18. Åhh..for et vakkert kort Mette!! Nydelig pyntet og veldig flott med swirlstemplene!
    Ønsker deg en flott helg!
    Klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  19. For et nyyydelig kort! Masse hærlige detaljer -Lekkert!!
    -Høres hyggelig ut med treff:))
    Ha ei fin helg videre!
    Go klem, Tove

    SvarSlett
  20. wow så super lækkert kort med så mange søde detaljer
    knus Pia

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3