onsdag 11. november 2009

Vinposer

Var på fjellet sammen med venner i helgen, og da måtte jeg jo ha med noe til vertskapene;) Jeg har fått tak i noen flotte vinposer som jeg har pyntet. Synes det passet bra med høstfarger, men når vi kom frem var det jo skikkelig julekortstemning;)


Her har jeg brukt papirer fra Graphic45. Posen er jo en del høyere enn et 12" ark så det løste jeg med å bruke et annet mønsterark oppe og nede. I skjøten har jeg brukt en dekortape fra Panduro som jeg har farget med Distress Ink.
Blomsterranken er fra en potentillagren fra gågata i Ski (rødme) som jeg har festet roser i, og dekorert med blader. Har lagd en tag som jeg har distresset og stemplet rundt kantene med et kantstempel fra den nye stempelplata fra Papirgleder. Tekststempelet med tekst om vin har jeg kjøpt brukt, og er ikke sikker på hvor det kommer fra.



Her er baksiden av posen som er ganske så lik forsiden;)



På denne posen har jeg brukt mønsterpapir fra Basic Grey. Dekortapen er også her farget med Distress Ink. Blomsterranken her er en ferdigutgave fra Prima. Tagen er lik den på den første posen.


Nesten lik bakside.

4 kommentarer:

  1. super flot vinpose, flotte farver og pynt

    SvarSlett
  2. Wow!!! Så lekkert og for en flott gave!
    Nydelige gjennomført i lekre farger og nydelige detaljer!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  3. Åååå - disse vinposene dine var utrolig lekre, Mette! Så herlige farger og flotte detaljer!
    Kjempeflotte gaver dette her!

    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min.
    Ha en strålende uke.
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte vinposer! Så herlig å kunne gi fra seg en flaske med en slik emballasje :)
    Likte aller best ned nederste, synes det var så fantastiske farger på mønsterark/blomst :)

    Ha en flott dag!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3