lørdag 9. januar 2010

Travle tider

Hei, hei!
Her har det ikke vært så mye kreativt på nyåret enda. For det første må jeg virkelig ha en skikkelig storopprydding på scrapperommet. Er allerede godt igang, men det tar virkelig TID.
Har så store vanskeligheter med å kvitte meg med noe, og når jeg i tillegg er glad i shoppe da blir det fort KAOS.
Har fått lagd et kort innimellom ryddinga som jeg legger ut senere her. Har også fått med meg årets første treff i "Torsdagsklubben" der jeg nesten ble ferdig med kortet mitt. Alltid så hyggelig når vi jentene møtes, og nå har vi jo fått vår egen "Torsdsagsklubb-baby" lille søte William til Malin. Dette var hans andre torsdagsklubbtreff, og det er ikke verst med tanke på at han bare er to måneder;)

Ellers er det en del annet som krever mye tid og oppmerksomhet for tiden, slik at jeg nok blir litt slappere på kreative fronten.

En av grunnene er denne lille søte krabaten under her;)


Det er hunden til datteren, og de bor for tiden her hjemme. Det er jo utrolig koselig, men han er veldig glad i kos og oppmerksomhet. "Mormor" klarer jo ikke å stå for det blikket hans, så han sitter og ligger mye på fanget. Liker godt å ligge med hodet på PC'n, noe som bl.a. førte til at det var han som sendte inn det siste kortet i julekortkonkurransen på Scrapping.no;) Jeg var ikke klar til å sende mailen, men han klarte å få trykket den avgårde!
Er jeg på scrapperommet vil han også helst sitte på fanget for han lurer jo så fælt på hva jeg driver med og hvorfor vi ikke kan leke. Og da blir det jo til at jeg løfter ham opp selvom han nesten ikke får plass på fanget;)

Han er ett år gammel og lyder det nær sagt klingende nanvnet "Dollar"!
Passer jo bra med en "mormor" som jobber i bank også;)


Dette bildet tok jeg av ham på julaften etter at vi hadde vært ute og gått tur. Han lekte og koste seg i snøen med det resultatet at han fikk flotte "julekuler" i pelsen;) Er han ikke søt?

6 kommentarer:

  1. Nei helledussan for en herlig bikkje, kult navn da..
    Håper du snart er ferdig med hobbyrommet savner litt fra deg..
    Du har jo så mye fint å komme med.
    Jeg rydder også på hobbyrommet for tida, og det dukker stadig opp skjulte skatter...
    Ha en fin helg, klem:-)

    SvarSlett
  2. Så søt han er! Kjenner meg igjen i ryddeproblemene dine, selv syns jeg nesten alt er kjekt å ha!
    Men til neste helg skal det bli andre boller, for da skal jeg male hobbyrommet! Har da tenkt å benytte anledningen til å kvitte meg meg ALT jeg ikke bruker! Tror jeg...
    Ha en flott kveld!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt vovse og for noen flotte 'julekuler', tenker han syntes det var godt å komme inn å få smeltet dem av....Det er alltid godt å får ryddet.. Jeg fikk nytt skuffesystem til jul, og rydder og rydder og organiserer og omorganiserer, da jeg ikke helt finner ut hvor jeg helst vil ha tingene...Bling i øverste skuffe...nei vent litt mye bedre i skuffe 3...eller kanskje.... Skjønner??? vel har fått sortert og ordnet alle bånd iallefall...det gjorde seg... Ha en kjempeflott helg Mette..

    SvarSlett
  4. Næmen, noe så søtt :o) Skjønner godt at denne krabaten blir bortskjemt ja :o)

    Hvis du ser meg på Ski-treffet så får du hoie ut :o)
    Jeg er ikke overlegen, men uuuutrolig dårlig til å kjenne igjen andre utifra bilder *ler* .. ja, jeg vil nesten si håpløst dårlig :o)
    Tenkte å dra hjem å sove jeg, tar bare en drøy halvtime å kjøre, hvis føret er greit da. Jeg har ikke vært der tidligere, så dette blir moro :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Så nudelig barnebarn du har Mette. Håper på å få hilse på han på ett torsdagstreff snart!! Takk for sist treff, det var kos å være samlet sammen igjen, og vår egen lille maskott da...han Torbjørn.... Herlig....

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3