tirsdag 3. november 2009

Rosa jentekort

Et tradisjonelt rosa jentekort jeg lagde i sommer. Har ikke rukket å legge ut alt her enda så noen flere "gamle" prosjekter kommer fremover;)
Jeg har brukt mønsterark fra Making Memories. Stempelet er fra Magnolia. Det har jeg fargelagt på 300g akvarellpapir med H20 som jeg egentlig ikke er så glad i å bruke til slike motiver. Synes det er vanskelig å få dybde med denne malingen. Liker bedre Distress. Men må jo prøve litt forskjellig.



Samme paneler er brukt på innsidene.


Bakside i samme stil.

8 kommentarer:

  1. Så hærlig rosa jente kort og det er veldig gjennomført flott på alle kanter! Stilig!

    ja da, har da meldt meg på til skitreffet i mars igjen - selvsagt!!!

    :=)

    SvarSlett
  2. Jeg synes kortet ble virkelig sart og delikat med H20 maling! Vi treffes vel på Scraporama da?

    SvarSlett
  3. Knall lekkert kort, og stilig med det turkise båndet. Fresha opp litt :)

    SvarSlett
  4. super kært kort i rigtig søde farver

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har lagt ut siden sist jeg var innom på besøk!
    Snøfnuggene mine er puncher - den under er fra Martha Stewart, den over tror jeg er fra EK Success.
    Klem fra Anne -:)

    SvarSlett
  6. Herlige prinsessekort! Nydelige farger og så stilig oppsett!!!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  7. Så søtt kort :)

    Jeg fikk aldri helt tak på det med H2O og ga bort de krukkene jeg hadde. De gangene jeg fargelegger er det Distress jeg bruker.

    SvarSlett
  8. Så herlig Jentekort da! Synes du har klart å få til dette med dybden i motivet ditt jeg altså,ingen tvil om det! Et herlig kort, også synes jeg papairet du har brukt her var så utrolig koselig!:) Skal du på scraporama i helgen? Jeg har tenkt å prøve å ta meg en tur...men det er ikke helt sikkert enda. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3