fredag 1. august 2014

Vintage Utfordring #85 Lag eller pynt en eske



Nå er vi ute med en ny morsom utfordring over på Vintage Utfordring. Oppgaven er å lage eller dekorere en eske. Jeg er veldig glad i slike oppgaver, og her har jeg laget en eske etter egne mål for å passe til innholdet.




Jeg har brukt denvakre serien Shoreline Treasures fra Pion Design. Esken er laget i Bazzill Vanilla. Paneler er svertet med Distress Ink Walnut Stain. Motivet er også fra serien. Har brukt strie og litt osteklut under bildet. 



Jeg valgte å lukke esken med silkebånd som en kontrast til det mer røffe. 



Detaljer fra pyntet. Har limt på en liten flaske hvor jeg har puttet opp i en tekst fra arkserien - "Message in a bottle". Litt hyssing rundt flaska og rundt panelet. Limt på et skjell fra Prima, og lagd en rosett av mønsterarket med en dies fra Memory Box.



Slik ser det ut når du åpner esken, og innholdet kommer til syne. Skrivefeltet (som er sladdet siden jeg ikke fikk tatt bilde før jeg hadde skrevet) er kuttet ut med en Spellbindersdies og svertet i kantene med Distress Ink Walnut Stain.  



Jeg har lagd et vindu i lokket til den indre esken slik at innholdet synes. Lagde en ramme med samme Spellbindersdies som på skrivefeltet. Stemplet et teksstempel fra Kort & Godt på en liten tag fra arkserien. Har festet en hyssing med en båtmannsknop i enden;)

Ønsker alle en fortsatt flott og kreativ uke!


1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3