mandag 15. september 2014

DT-bidrag Vintage Utfordring #87 Bruk minst tre lag.

På denne utfordringen skal du som oppgaven viser bruke minst tre lag;)  Vi i designteamet har igjen vært så heldige å bli sponset med flotte papirer fra Papirdesign.  De kan også du være så heldig å vinne hvis du deltar i utfordringen her :)

Jeg valgte å lage et konfirmasjonskort til gutt denne gangen - av den enkle grunn at jeg hadde en forespørsel om det ;) Og derfor er det også en dato en stund tilbake på dette kortet som den observante vil se :)



Kortet er til en gutt med fotballinteresse, og da passet det jo bra med fotballmotivet fra Papirdesign. 
Basen er av kraftkartong og jeg har brukt svarte Bazzillpaneler. I tillegg har jeg brukt bølgepapp.  Kantene er rufset godt, og jeg har brukt en del Distress Paint i fargen Picket Fence.
Navnet er stanset ut med alfabetdies fra Tim Holtz, og metallskiltet er også fra Ranger. Festet dette med twine, og stemplet på dato med datostempel fra Making Memories. Sparsomt med pynt til et røft guttekort, men et par gears og en bit filmstripe fra Ranger fikk jeg plass til.




Fra en annen vinkel.



Innsidene av kortet.


Jeg pynter så og si alltid innsiden av kortene mine, og da liker jeg å ta opp stilen fra utsiden men i noe enklere versjon. Blir ofte et tekststempel på side to. Dette er fra Stempelglede, og er et jeg er veldig glad i å bruke til konfirmasjon. 
Bølgepappen er stanset ut med en dies fra Tim Holtz. Pyntet med filmstripe hvor pengegave kan stikkes inn. Svertet og malt litt tilfeldig rundt omkring.


Her har jeg stanset ut et skrivepanel med samme dies som jeg har brukt på bølgepapp-panelene. Klippet ut tekster fra mønsterarket som jeg har plassert litt rundt.



Bakside med personlig stempel.


Ønsker alle en fortsatt fin og kreativ uke og håper du blir med på utfordringen vår!







8 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3