torsdag 14. juli 2016

Dt-bidrag Card and Scrap #122 "Alt er lov" B

 
Da er det igjen tid for ny utfordring hos oss i Card and Scrap, og denne gangen er temaet "Alt er lov"
Jeg har laget et bryllupskort. 
 
 
 

Mønsterarkene er fra Papirdesign. Jeg har brukt en del Gesso i kantene på det blomstrete arket, og litt overalt på trepanelarket for å dempe fargen litt.

 
Det flott motivet er fra vår sponsor KristieArt. Jeg har også brukt gesso på blomstene.


Perlestrengen som ligger oppå blonden fra vår flotte sponsor Hobbyjungelen.
Har malt et chipboardhjerte med gesso

                             






 


32 kommentarer:

  1. Really great art. You are an inspirational!

    SvarSlett
  2. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    SvarSlett
  3. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)
    cetak buku murah
    cetak buku umroh haji
    cetak buku yasin murah

    SvarSlett
  4. When you try to fubo.tv/connect, Continue reading to learn more about all the errors and follow this guide if your FuboTV is not working. If you are experiencing any major issue, consider restarting your device or use FuboTV on another streaming device. The minimum speed required for FuboTV depends on the resolution on which you’ll be watching.
    fubo.tv/Connect

    SvarSlett
  5. To perform Garmin Nuvi Update without any hassle, all you need to do is resort to Garmin webupdater. Besides Garmin map update it can help you download and install the latest maps.when performing the process, beware of the tiny errors. Garmin connects to the
    web to download map updates, and downloadable contents for the Garmin devices.

    SvarSlett
  6. You’re so interesting! I don’t believe I’ve truly read something like this before. So great to find someone with genuine thoughts on this issue. Really.. many thanks for starting this up. This website is something that’s needed on the internet, someone with some originality!

    CBSE Schools In Bharuch
    CBSE Schools In Bhavnagar
    CBSE Schools In Bhuj
    CBSE Schools In Dahod
    CBSE Schools In Dang Ahwa
    CBSE Schools In Devbhumi Dwarka
    CBSE Schools In Gandhinagar
    CBSE Schools In Gir Somnath
    CBSE Schools In Ahmedabad
    CBSE Schools In Jamnagar

    SvarSlett
  7. Fubotv connect codes will not able to provide all services present. But there an option to combine FuboTV with other streaming services at a reasonable price per month. This can offer you a whole range of entertainment that you can’t miss. As you Fubo Tv offers several options, similarly, it has also given vast effort on its on-demand options, thereby making it reliable for its viewers to rapidly find some content as per any genre or any theme. fubo.tv/Connect

    SvarSlett
  8. 장성군출장샵
    신안군출장샵
    완주군출장샵
    진안군출장샵
    무주군출장샵
    장수군출장샵
    Media Foster is the best SEO company who is known for providing result-oriented white hat & best SEO services at Mohali for all businesses. if you need more information visit our website.

    SvarSlett
  9. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. cc4a715eb72440d36a1c1bf342c1002f
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    SvarSlett
  10. Thank you for your explanation, very good content. 45ea1c43aaa41b40c332205b4158870e
    altın dedektörü

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3