onsdag 12. desember 2012

LO i mixed media teknikk


På Ski-treffet var jeg på et kjempeflott kurs med Lene V. Neby. Der lagde jeg denne LOen.

Har brukt en masse forskjellig på bakgrunnen for å få ulike strukturer. Måtte boltre meg i litt herlige farger her, så dette ble en noe utradisjonell LO fra 17.mai kan man si;)




                                  Her er ulike papirstrimler, tape, blonder, antiskliunderlag bl.a. 


Blomstene var i utgangspunktet hvite men er farget med ulike mister. Noe av mistene lot jeg renne for å få den stripeeffekten her.  Fant litt ulik pynt i matchende farger når jeg kom hjem. Det meste fra Andrine & Marens Landhandleri. 


Detaljer fra toppen. Sommerfuglen er i resistant canvas fra Prima - blir så kul effekt når man sprayer de.  Her er også litt fra en gammel bokside, en tapebit, en stripe overlay m.m. Morsomt å se hvordan de ulike strukturene tar opp fargen fra sprayene. 



Her ses en bomullstråd som også er farget med spray. 



Veldig morsomt å lage sine egne bakgrunner, men må innrømme jeg var litt nervøs når vi skulle begynne å spraye i vei på alt vi hadde limt på. En vet jo liksom aldri hvordan det blir :)

Men var så morsomt at jeg lagde en ny LO som jeg har lagt ut tidligere:) 

Blir nok heller ikke siste gangen jeg bruker denne teknikken!

3 kommentarer:

  1. Utrolig herlig LO. Og så flott den bakgrunnen var. Skjønner godt du koste deg på det kurset.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Flott LO med en stilig bakgrunn.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Åååhhhh... så heldig du er som fikk vært på kurs med Lene! Det har jeg sååå lyst til!! :D
    Og du verden for en lekker LO! ♥
    Kule farger, kule elementer du har brukt, og kjempestilig med den renne-effekten!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3