mandag 17. juni 2013

DT - Vintage Udfordring #62 Blonder og perler

Nå er det tid for en ny utfordring hos oss i Vintage Udfordring. #62 hvor du skal bruke blonder og perler. Den flotte premien er nydelige digitale mønsterark fra Macaulay Arts! Du har frist på deg til den 30. juni for å være med.




Jeg har dekorert en tag med en rest av mønsterpapir som er kantet med blonde.
Bysten er fra Kaiser Craft og er dekorert med blonderemser, perlestreng, en rose og et blomsterperlebånd.
Ellers en kakeserviett, tag fra en Magnoliadies som er svertet med Distress Ink Brushed Corderoy, en doiley fra magnoliadies og roser. Alle blonder og bånd er farget med Distress Stains Faded Jeans og Brushed Corderoy. Tekststempel fra Storyteller. 



En nærmere titt på bysten. 



Tagen som er stukket innunder Doileyen er godt svertet og har fått en farget blonde på.  


Stempelet fra en plate fra Storyteller har så fin størrelse og font. En får aldri for mye tekststempler i ulike størrelser :)

Ønsker alle en fortsatt fin uke!

3 kommentarer:

  1. WOW, sååå lekkert!!
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  2. Du er så utrooolig dyktig på vintage, alltid så vakkert, gjennomført og elegant!

    Jeg kan tenke meg at du nyter dagene på sjøen nå, kos deg og fortsatt riktig god sommer!

    Klem :-)

    SvarSlett
  3. WOW.. Dette var Rå-Lekkert!.. Utrolig Stilig!!! Vakkert satt sammen.. Stilig og Kreativt. Og Flott med fargede blonder.. Dette likte jeg kjempegodt! :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3