mandag 3. februar 2014

En layout

Har ikke bare dukket ned i papirhaugen en tur, men til og med laget en layout;)
Vi har hatt en kreativ helg inne på Casakreativ, og en av oppgavene var en skisse som jeg fikk lyst til å prøve meg på. 

Og her er altså resultatet - tatt i dårlig lys dessverre.




Her har jeg brukt en sjablong fra Prima ("blondeduk") og Pan Pastel under bildet.
Ellers lekt meg med litt maling fra Art Anthology, søm og blonde med strukturpasta på.




Litt detaljer. Fikk endelig brukt en av de gamle billettene som jeg har hatt liggendes i årevis. Var jo så populært å kjøpe en periode, men sjelden de blir brukt ja;) Som matter under bildet har jeg brukt emballasje fra Prima, ark fra Pion og den med det rosa mønsteret er også fra Pion. Tape med striper, blomster og tekst er fra Andrine & Marens Lnadhandleri - det samme er button.




Blonden er som sagt påført en del strukturpasta for et røffere uttrykk. Brukt en kobberfarget og turkis maling med litt struktur og shimmereffekt fra Art Anthology. Teksten "Special" er fra washitape som jeg også har brukt ved bildet.  Notislappen er fra Prima, og hjertet er fra Heidi Swapp. Sirklene er stempler som illustrerer søm.

Ønsker alle en fin og kreativ uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3