tirsdag 30. juni 2009

Scrappinessbloggen Stafettbidrag nr. 5

Her er mitt første bidrag til Scrappinessbloggens stafett nr.5. Oppgaven er å lage et kort/ en LO i sort/hvitt, (bildet også) men med EN detalj i rødt.



Har brukt base av svart Bazzill og et mønsterark fra Heidi Swapp. Deretter brukt en hvit Bazzill som base, og stemplet mange forskjellige stempler som en collage. Brukt svart stempelpute og alle stemplene er fra Oxford Impressions Paris-plate. Det røde elementet er et hjerte stanset ut fra Bazill som jeg har hatt 2 lag Glossy på, men det kommer ikke så godt fram på bildet.



På side to har jeg brukt tre forskjellige stempler, - et med skrift og to fotostempler som er maskert.



På side tre har jeg brukt et stempel fra Tim Holtz.



Det er brukt to stempler fra Paris-plata fra Oxford Impressions.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3