tirsdag 23. juni 2009

Velkommen til min blogg!

Følte tiden var inne for å skaffe seg en blogg. Den vil i hovedsak omhandle mine interesser for scrapping og kortlaging. Hobbyen begynte jeg vel så smått med i 2007, men det er først i år jeg har blitt produktiv og har turt å legge ut noen av mine prosjekter hovedsaklig på Scrapping.no. Kastet meg ut i Kort-o-mania som er en kortkonkurranse som går over 12 uker. Klarte å levere til alle ukene, og jeg kom til og med til finalen flere ganger og noen andreplasser;) Det var smigrende ettersom det er så høyt nivå og mange flinke deltagere. Jeg vil legge ut mine bidrag her i bloggen etterhvert. Jeg liker å prøve meg på nye teknikker, og vet ikke helt om jeg har en egen stil. Akkurat nå går det vel endel i vintage, men er også glad i å fargelegge stempeltrykk og andre stempelteknikker.
Håper du tar deg tid til å legge igjen en kommentar;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3