tirsdag 31. august 2010

Høstinspirert - K-O-M vår' 2010 oppgave 9

Da er det nok et "førstesidekort" fra vårens runde. Oppgaven denne gangen var å følge en skisse og ikke bruke blomster.
Blir jo ofte at en velger blomster, men her fant jeg en egen liten vri ved å putte på blader på en chipboardgren. Ideen brukte jeg senere på det gule kortet under her også;)

Det gråblå mønsterarket er fra Websters. Ikke helt sikker på det underste som jeg har stemplet med swirl hjørnestempel fra Ladybug & Friends. De to små fuglene på grenen og tekststempelet er også derfra.
Synes Hänglarjenta med fugleburet er litt søt. Malt henne med Distress Ink. Hun er monter med 3D-puter. Fuglen har jeg klippet ut fra mønsterarket og er også montert med 3D-pute. Svertet kantene og sydd rundt det ytterste panelet.
Puttet også på et par større blader og en blå knapp med hyssing i det ene hjørnet. Ble kanskje litt store de bladene, så mulig jeg fjerner dem eller bytter dem ut;)



Her er grenen som er fra Maya Road (har bare brukt deler av den). Den er malt og svertet får å få rett farge. Bladene er fra I am roses. Her sees swirlehjørnet og fuglene også litt bedre.



Her sees den søte jenta. Et blad har også falt ned fra treet;)



                                                                      
                                                                  Her er skissen.


Passet jo bra å vente med å legge ut dette kortet nå - er vel mer tidsaktuelt nå enn det var i våres;)
Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

9 kommentarer:

  1. Kjempeflott, Mette ! Utrolig lekkert med den brune grenen med bladene på; minner om at høsten er faktisk utrolig vakker :-) Flotte farger, og søtt motiv :-)

    SvarSlett
  2. Ååå Mette, dette var nydelig!!! Herlige farger og du har klart å pynte det veldig fint uten blomster...ja, det går an :) Et herlig hÄnglar motiv du har brukt!!
    Go'klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  3. oi, så flott. Elsker de sarte fargene og jenta er bare så skjønn.
    klem

    SvarSlett
  4. Stilig!!! Herlig høstpreg; og veldig søtt med den lille fuglen :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Nok et nydelig kort fra deg Mette. Herlig det arket du har brukt og jeg likte bladene på grenen og at det har falt ned ett. :)

    Ha en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  6. Så flott et kort! :) herlig!
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  7. Nydelig høst kort -fin ide med bladene:)
    Go klem

    SvarSlett
  8. Ikke alltid lett å pynte kort uten blomster syns jeg...men du klarte det med glans Mette!
    Herlig motiv og høstlig og fint med gren, fugl og blader:-)
    Ha en fin og kreativ torsdag!
    Sees på messa til helgen?
    Klem Laila.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3