lørdag 30. juni 2012

Ferie - ja iallefall for noen;)

Har vært altfor sløv med blogging lenge nå, og har vel egentlig en del jeg burde ha lagt ut både av papirarbeider og garnpuslerier som har vært veldig forsømt. Får ta igjen til høsten kanskje;)

Her kommer i allefall et sommerkort som jeg har laget til en "gammel" kollega som inviterte mange av oss som jobbet sammen på 80-tallet til hytta si. Nå er de fleste "spredd for alle vinder", og det er veldig hyggelig med slike kvelder med folk som man har mange gode minner med.


Kortet ble forholdsvis enkelt siden arkene fra Graphic45 er så dekorative i seg selv. Alt her er fra Graphic45. Motivet er rufset og svertet og montert med 3D-tape. "Postkortet" er fra samme ark som den smekre badenymfen;) De svarte frimerkene er fra en annen serie fra Graphic45. Det jeg liker veldig godt ved den produsenten er at man så lett kan kombinere gamle og nye serier;)  Har laget en banner med teksten "Ferie" med alphastickers. Pyntet med en knapp og litt hyssing - og det var alt;)


Detaljbilde.


 Et glimt av innsiden.  

  Enkle innsider med flott tekst fra Tim Holtz.

   En matchende og like enkel bakside.

  Ønsker alle en fortsatt flott helg!

3 kommentarer:

  1. Herlig kort Mette. Flotte papirer fra Graphic45.
    Så koselig med samling med gamle kolleger da, er jo ofte lett å miste kontakten når man bytter jobb.

    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. God søndag morgen. Så fint et enkelt kort og helt enig med deg i at det er en god ting når seriene hos en designer lett kan brukes om hverandre.

    SvarSlett
  3. FANTASTISK flott kort, Mette:) Nydelige farger og likte kjempegodt de fargene og alt du har gjort her!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3