torsdag 28. januar 2010

Award fra Bojose

Jeg har vært så heldig å få denne awarden igjen, denne gangen fra Bojose - en kreativ dame som er så flink til å legge igjen mange hyggelige kommentarer!





Her er reglene for awarden:




1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3.Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


Siden jeg har fått den fra flere tidligere og har skrevet 7 "interessante" ting om meg selv  her, samt gitt den vider til 7 personer 2 ganger, nøyer jeg meg denne gang med å gi den til dere som er innom og legger igjen så mange hyggelige kommentarer her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3