onsdag 10. mars 2010

Notatbok - So cute #7 Metallpynt

Nå må jeg nesten aller først for takke dere for alle de flotte kommentarene dere legger igjen her. Det er utrolig oppmuntrende og jeg setter pris på hver og en av dem!

Forleden pyntet jeg en notatbok som passet inn i utfordringen om å bruke metallpynt hos Thats Just So Cute. Det er en vanlig bok med stive permer kjøpt på Europris tror jeg.
Jeg har kledd den med mønsterark fra Graphic45. Har brukt et annet papir fra samme produsent i hundetannsmønster som jeg har brukt somm rygg- og hjørneforsterker.
Har festet grungeboard fra Tim Holtz rundt ryggen. Disse er farget med glimmermist i fargen Coffee Shop og har fått en kobberbrads i seg. Etiketten er fra et ark fra 3ndy Papir som jeg har svertet i kantene med Cats Eye i fargen Chestnyt Roan og brettet opp/rufset og revet bittelitt i kantene. Teksten er et klistrealfabet fra Making Memories som har glitter i seg. Ellers bare pyntet med en sommerfugl i kobber fra Kort & Godt. Synes papiret er god nok pynt i seg selv, og siden dette er en bok som skal kunne tas med i håndveska/scrappeveska synes jeg det blir litt upraktisk med utstående pynt.
Bildene er også denne gang tatt under dagslyslampa, og det blir dessverre ikke like god kvalitet som å ta bilder ute.




Her sees grungeboarden litt bedre.




Det blir nok litt stillere i bloggen frem til over helga - fordi jeg skal på Ski-treffet! Gleder meg "no ille" som vi sier her i Østfold;). Skal prøve å bli ferdig med ett prosjekt til før jeg pakker ned scrappesakene. Tar imidlertid lang tid og pakke, og det blir liksom aldri bra nok - har med alt for nye, men kanskje ikke akkurat det jeg trenger! Godt man får handla der da;)  Når man i tillegg skal pakke med seg seng, sengetøy, klær og toalettsaker + godis og godt drikke - da ser det nesten ut som man er på flyttefot. Men jammen er det verdt det! Har for sikkerhetsskyld tatt ut en feriedag på mandag slik at jeg har litt tid å "komme meg" på;)

25 kommentarer:

  1. Denne var nydelig!! Kos deg på treffet, skulle ønske det var meg!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Kjempeflott notisbok du har laget her, Mette !
    Å, som jeg skulle ønske jeg skulle på Skitreffet, det er jo så mange bloggvenner som skal dit..
    I stedet er det to bursdagslag og familie'treff' i helgen som må prioriteres, men kanskje det kommer en anledning senere ?
    Kos dere så massemasse dere som skal dit .-)

    SvarSlett
  3. Nydelig!

    Kos deg på treff! ♥♥♥

    SvarSlett
  4. Åh Mette - så flott du har pyntet notatboka. Den ble skikkelig stilig!
    Ja jeg gleder meg til treff, men pakkingen blir nok en lidelse. Nå kan jeg jo bare svippe en tur hjem hvis det trengs. Har meldt meg på kurs - Kjedereaksjoner...så det sees vi vel!

    Klem Wenche :0)

    SvarSlett
  5. Takk for sist, Mette! Var koselig igjen! :) Så flott boka di ble!! Stilig med den grungeboarden altså!! Kos deg masse på treffet i helgen!! Såå misunnelig, neste gang må det vel være min tur å være med også! (Tror jeg sa det sist og egentlig, hihi.) Klem

    SvarSlett
  6. Så stilig den ble!!!Kjempetøff!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  7. Å,lekker bok Mette! Den ble såå fin! :) Jeg har brukt ettermiddagen idag på å pakke jeg for jeg får litt bærehjelp imorgen ettermiddag...men må nok ta ut siste rest selv når jeg kjører fredag...for helt sikkert noe jeg bare MÅÅ ha med i siste liten! ;) Er sykemeldt så skal skal bruke litt av form iddagen i morgen på å skrive ut bilder og da er det sikkert noe mer jeg bare MÅÅ ha når jeg får bestemt meg for bilder! ;) Stakkars min "gamle" far kommer til å få hjerteinfarkt når han ser alt som skal med...selv om jeg muntlig har pressisert at det er mye som skal med! ;) Lykke til med pakkingen! (Bra det er butikk på stedet ja,hihi.) Vi sees snart! Klem

    SvarSlett
  8. En lekker pyntet notat bok:-)
    Blir garantert en koselig, morsom, inspirerende og kreativ helg!
    Sees på lørdagen.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Heisann Mette!!
    *smiler* og ser nedpakkingen din til treffet for meg. Høres sååå kjekt ut.Kos deg masse!!
    Veldig flott notisbok du har laget. Gleder meg til å se neste prosjekt...
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  10. Stilig pyntet notisbok!
    Klem Mette

    SvarSlett
  11. Så lekker den ble :)
    Utrolig kjekt å ha en slik hjemmelaget notisbok, helt unik!

    Kos deg masse på SKI-treffet og bra du har tatt deg en fridag på mandag *fnis*

    Ha en flott torsdag :)
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  12. Hei!
    Denne boka var bare helt lekker!
    Ha det moro i helga.
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  13. Lekker notisbok! Skikkelig herlige farger og papirer.

    Håper du får det supert på treff:)

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  14. Utrolig tøff bok - enig med deg, men så flotte papirer trenger man ikke mye pynt. Men du verden så stilig det ble med beslag og sommerfuglen som myker det opp!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  15. Denne ble rett og slett superlekker!!!
    Ha en herlig helg!
    Klem

    SvarSlett
  16. Kjempekul bok Mette! Grungeboard var kult, har ikke prøvd det før men ser at jeg kanskje hermer etter deg der også...

    Har hermet på det siste kortet nå også, satt en perle som knapp på et stempeltrykk jeg har malt. ;-)

    Kos deg på skitreffet!

    SvarSlett
  17. Så smart ide denne var flott Mette.
    klem

    SvarSlett
  18. Selv tak for alle dine søde kommentarer.
    Hvor er den flot din notesbog, er da hel vild med de detaljer du har fået med.

    Kram fra mette

    SvarSlett
  19. wow super rålækker notes bog, we vild med de papirer

    SvarSlett
  20. Nydelig!!!
    Kos deg masse på treff :-)
    Tenker det er mye spennede dere legger ut rundt omkring når dere er hjemme igjen :-)
    Klem

    SvarSlett
  21. Kjempe smart med en dekorert notatbok, det gir den virkelig prikken over i'en=)

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  22. Skikkelig fin note bok !
    Kos deg masse på treff :)
    Ha ei fin helg :)
    Toini

    SvarSlett
  23. Så nydelig ei notatbok!

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  24. Hei Mette !
    Har noe i bloggen til deg :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  25. Så flott notatbok du har laget Mette! Lekre farger og detaljer =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3