tirsdag 5. april 2011

LO til papiralongen i april - bruk søppel og minst 10 blomster

Da har jeg scrappet en Lo igjen. Begynte litt på den på Casatreffet. Har brukt hvit Bazzill som bakgrunn som jeg har punchet i kantene med Martha Stewart edge- & cornerpunch. Har sydd en sikksakksøm med hvit tråd rundt kanten.
Mønsterarkene er fra Inkido - Kristine M. Biseths design.  Jeg har rufset og krøllet kantene godt og sydd to sømmer med grå tråd rundt hvert panel. Under deler av det rutete panelet har jeg hatt gasbind.




Har stemplet et stempel fra Prima i hjørnet. Her kommer kanskje gasbindet litt bedre til syne også.
Lagde først en versjon uten blomster, men det var før jeg ble oppmerksom på oppgaveteksten. Derfor måtte jeg gjøre den om litt, og da ble den vel litt "kortaktig" allikevel. Hadde nemlig ikke tenkt til det når jeg først lager en sjelden LO;)


                                     


Jeg pyntet med en fugl kuttet ut med Tim Holtzdies i "notepapir" fra Inkido. Montert den med 3D-puter.  Her sees også gasbindet.

Ja, så ble det den "sedvanlige kløsa" med blomster da;) Her representert ved tre hekleblomster i nasjonalfargene siden dette er fra 17.mai, noen kirsebærblomster, roser og cala fra Wild Orchid Crafts.
Jeg har "rynket" og sydd på en bit tape fra Andrine & Marens Landhandleri. Kom hjem med et anseelig utvalg fra treffet;) Ticket fra Tim Holtz, og en bit silkebånd i najonalfargene samt en liten blingblomst med halvperle i midten. Har kuttet ut en klamme med TH-dies av samme "notepapir" som fuglen.  Den hvite teksten er fra en cutoff-stripe på mønsterarket (syntes teksten passet). De to små fuglene er fra en cutoddstripe fra en annen produsent. Ispinnen er fra Diplomis;) , og jeg har skrevet datoen på den.
Under hekleblomstene har jeg et chipboardhjerte som i utgangspunktet hadde helt andre farger. Malt det med rød dabber og hvit cracklepaint.




Teksten er noen tekstilalpha som jeg i farten ikke husker hvor kommer fra samt minialpha fra Making Memories. Rosebåndet fra Tim Holtz gjør at det tilsammen ble 29 blomster på denne, og da burde jeg være innenfor kravet;)



 Ha en fin tirsdagskveld alle sammen, og takk for alle hyggelige kommentarer!





13 kommentarer:

  1. Sukk, så vakkert, Mette ! Ordentlig nydelig LO - kanskje ikke såå vanskelig når objektene er så skjønne som dette :-) Masse flotte papirer, og du verden så mye arbeid du har lagt ned her - flotters !
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  2. Og jammen meg tok du i med blomster når du første satte i gang - 29 stk :D

    Utrolig lekker LO Mette og veldig gøy å se deg lage LOer. Du tar med det alt du gjør i kortlagingen over i dette formatet - alle detaljene. Helt herlig!
    Nyyydelig bilde av to nyyydelige jenter!

    Ha en flott kveld :)
    klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  3. Nydelig LO. Stilig med lag på lag og sømmen. Vakkert bilde. Ha en fortsatt fin uke. Klem

    SvarSlett
  4. Å denne var nydelig! Så mange fine detaljer og så flott bakgrunn! tror ikke den er så "kortaktig" jeg da. Den er vel mer LOaktig. Fortsatt god kveld og maaange klemmer!

    SvarSlett
  5. For en flott datter du har, og nyyyydelig barnebarn! Ser jo hvem de slekter på. :D

    Synes absolutt ikke det gjør noe å bruke blomster på LO'er, er da mange som bruker både det og stempler. (De hermer etter oss kortlagere vettu ;-)) Flotte farger og stilig med alle lagene du har brukt!

    Kommer du neste fredag forrsten? Lenge siden sist nå.

    Ha en super dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  6. Den var rett og slett nydelig, og herlig bilde! Og som vanlig er detaljene dine utrolig gjennomførte. Du er sannlig like god på LOer som på kort, så jeg ser veldig gjerne mange flere!

    Klem :-)

    SvarSlett
  7. Så flott en Lo du har laget! Du lager veldig mye fint! Det ligger en award på bloggen min til deg! Klem fra Vivian

    SvarSlett
  8. En nydelig lo du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett
  9. åh... hvor er det dog bare super smukt

    knussss

    SvarSlett
  10. Nydelig 17.mai lo Mette. Så flott pyntet og to nyyydelige jenter :-)

    SvarSlett
  11. Nydelig Mette!
    Du er jo en reser på LO'er!!
    Denne har så mange flotte detaljer, jeg ville egentlig se den irl for å granske den litt nærmere!
    Så søt jentene er på bilden også :O)

    Klems Nina xx

    SvarSlett
  12. Nydelig! Du er jo en racer på LO også du! Likte godt den av Dollar også, for et fantastisk blinkskudd! Ble desverre ikke noe Ski-treff på meg i år, for vi var på ferie i USA da :) Men til høsten håper jeg å få vært med! Ha en fin uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3