torsdag 19. mai 2011

Et enkelt kondolansekort

Har laget et enkelt kondolansekort etter kriterier til et par utfordringer.  Kortet er i størrelsen 4" x 4" fordi jeg skulle bruke det til en blomsterbukett. Base av hvit Bazzill. Mønsterark fra Maja Design som er svertet med Distress Ink Pumice Stone. Har embosset en hvit Bazzill med embossingfolder fra Cuttlebug. Teksten er fra Stempelglede og er kuttet ut med en Spellbindersdies. Stemplet og svertet med Distress Pumice Stone. Teksten er montert med 3D-puter. Pyntet med noen enkle Primablomster som har fått svarte bling i midten og en Prima perleswirl og 3 bling av samme type som i blomstene.



Helt enkle innsider hvor jeg valgte å beholde det hvite til å skrive på. Stemplet med et hjørnestempel fra Kaisers Craft. Også brukt Distress Pumice Stone her.


Bakside har fått samme panel som forsiden. En mindre bit av det embossede panelet samt mitt personlige stempel på samme Spellbinders diecut som foran.



Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:


Kort-O-Mania - Utfordring nr 40!  Lag et kort eller annet prosjekt UTEN bruk av noe form for BILDE motiv!!


Crafty Cardmakers - Challenge #46 Embossing

Håper alle har hatt en flott 17.mai, og ønsker dere alle en fortsatt fin uke!

14 kommentarer:

  1. Et vakkert kort.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort! Rent og stilsikkert med vakre detaljer :) Bakgrunnspapiret var kjempefint, og perleswirlen er bare lekker.
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, akkurat passe pyntet til en slik anledning.

    SvarSlett
  4. Det var et vakkert kort, Mette.
    Rent og elegant!
    Takk for koselig hilsen i bloggen.
    Ang. distress stain så grunner jeg ikke. Påfører heller flere lag med farge. Bruker ofte å påføre stain på underlag og "dra" tag'en over flere ganger...lar det tørke og så drypper jeg på vann dråper. Da får du fint mønster i tag'en. Samme teknikk som Tim viser med distress putene.JEg bare elsker distress stain...bruker de masse!
    Ønsker deg GOD HELG.
    KLem Anne

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Mette! Stilrent og enkelt og flott!

    Jeg var på Scrappiness her om dagen og de har nå fått perlerammer som matcher spellbindersformene, bl a den du har brukt her. Det MÅ du jo ha, hihi.

    Ha en flott helg og kos deg masse! Kommer du på treffet neste fredag?

    Klem Kari

    SvarSlett
  6. Nydelig kort du har laget. Stilfullt og vakkert. Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  7. Et vakkert og stilrent kort Mette!

    GO' HELG!
    ♥ klem, Inger :)

    SvarSlett
  8. Kjempe flott kondolanse kort!

    Ha en fin helg Mette! Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Åhh, det er vakkert *sukk* Sart og elegant og så lurt å bruke det tekststemplet til kondolansekort.

    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  10. ooh love this it's gorgeous
    thanks for taking part in our challenge at crafty cardmakers and come back and play again soon
    gill x

    SvarSlett
  11. Nydelig og sart kort. Likte godt det hjørnestempelet du har brukt.

    ønsker deg en god helg

    SvarSlett
  12. så smukt og stilligt kort
    knus Pia

    SvarSlett
  13. Vakkert! Takk for at du deltar hos Kort O Mania.

    SvarSlett
  14. vakkert, nydelig og stilfullt kort! :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3