onsdag 26. september 2012

Et fartsfylt herrekort

Er veldig på etterskudd med blogging for tiden, og har heller ikke vært flink til å besøke og kommentere dere. Må snart skjerpe meg ser jeg!

I sommer lagde jeg et kort til en ung herremann som er glad i fartsfylte "leker". Ikke så lett å lage herrekort synes jeg pgså, som de fleste andre jeg snakker med;) Går ofte i Tim Holtz o.l.

Men denne gangen ble det en sprekere variant. Motivet er et bilde av jubilanten i fri utfoldelse;)
Fant noen fine ark fra Bo Bunny som passet godt i fargene og til temaet synes jeg, selvom de egentlig er vel mer til mindre barn;)

 Panelet med teksten på er fra et utklippsark til serien.


Pynten er litt twine, noen gears og et par striper med 8mm film som er festet med en sånn liten "knapp" fra Candy.


Innsidene med samme bakgrunnspaneler som alle sider på kortet og med dekorpaneler fra utklippsarket. Gratulerer er et stempel som er "negativt", og som jeg har stemplet på oransje kartong, klippet ut og montert med 3D-puter!

Ha en flott og kreativ høstdag!

5 kommentarer:

  1. Jeg synes det ble knalltøft. LIkte godt den stiiilige pynten du hadde laga. ET kort med futt og fart i!!

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja dette var vel en fartsglad jubilant!:))
    Synes kortet passer perfekt, papirene også!:))
    Ida

    SvarSlett
  3. Hei Mette:)
    Bra det er flere enn meg som henger litt etter med kommenteringen, kjenner det litt på samvittigheten ...
    Men man må ta den når tiden og lysten er der:):)

    Dette var et virkelig flott kort:)

    Håper det er bra med deg, og at du har en fin høst:)

    SvarSlett
  4. sper rålækkeret kort i dejlige farver
    knus Pia

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3