torsdag 30. oktober 2014

Eksplosjonsboks konfirmant



I begynnelsen av september var vi i konfirmasjon, og jeg var ganske tom for idéer.
Hadde tenkt å lage kortet på Sarpetreffet, men synes jo som alltid det er vanskelig til gutt. 
Da fikk jeg innspill fra to herlige damer - Nina Dees Hansen og Jane Mikalsen om å lage en eksplosjonboks. Jane var så snill å ga meg den morsomme minisparegrisen som jeg brukte inne i esken etter innspill fra henne.

Og her ble altså resultatet:



Jeg har brukt Mønsterark, motiv og utklipp fra Papirdesign.
Stempelet oppå er fra Kort & Godt. Det er montert oppå en diecut av et lommeur som er kuttet ut med dies fra Tim Holtz. Festet et kjede fra Tim Holtz i "lommeuret" og montert med 3D-puter.
Svertet kantene med Distress Ink Black Soot.


Kuttet ut panel med en Spellbindersdies, og stemplet med et stempel som jeg tror er fra North Star Stamp. 


Stanset ut navn og dato med Tim Holtz alfabetdies i mønsterarket.


Tekststempel fra Kort & Godt.


Utklipp fra Papirdesign.


Bunn med personlig håndlagetstempel fra Kort og Godt.



Her er boksen åpnet. Har brukt stempelr fra Stempelglede og Kort & Godt på to av sidepanelene. De andre er brukt til hilsen.  


Grisen er montert på en motiv fra Papirdesign.
Dessverre kommer ikke grisen så veldig godt frem på bildet, men den var veldig søt, og kjempekjekk å putte penger i.  Tusen takk for en super idè Nina og Jane!

Ha en fortsatt flott og kreativ uke!













2 kommentarer:

  1. Kjempeflott og kul gave til konfirmanten Mette!!
    Ha en riktig god helg :)
    ♥ klem, Inger

    SvarSlett
  2. Kjempefiiin!! Moro å lage, gi og få:-) En tøff boks...Perfekt til konfirmasjon!
    Mange fine stempler du har brukt her Mette.
    Ha en fin uke:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3