søndag 12. oktober 2014

Herrekort


For en tid tilbake lagde jeg et enkelt herrekort til svigersønnen av en gråpapirpose.  
Det er praktisk til å legge en tag inni samt en pengegave.

Slik ble det:




Jeg har brukt papirer, diecuts og tags fra 7 Dots.
Teksstempler fra Kort & Godt. Pyntet med en pil og en knapp. 




Brukte en stensil fra Tim Holtz og Distress Paint Picket Fence. "Traktorspor-stempelet er fra 7 Dots.
Gjerdet er en chipboard fra Dusty Attic som jeg har malt med Distress Paint Picket Fence.




En like enkel bakside hvor jeg har brukt stensilen til å lage litt mønster. Gråpapirposen er fra Andrine & Marens Landhandleri, og håndlagetstempelet er fra Kort & Godt.

Ha en fin og kreativ uke!

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3