tirsdag 8. september 2009

Bee happy

Siden tørken fortsatt rår legger jeg ut noe jeg har laget tidligere i år. Har jo masse som ikke er lagt ut enda siden det ikke er så lenge siden jeg startet med blogging;) Kjekt når en ikke har noe nytt å komme med!

Dette kortet lagde jeg til en påskeutfordring hvor kriteriet var å lage et kort i gult. Fargene er jo litt aktuelle på denne årstiden også!
Har brukt bia fra Hänglar & Stänglar. Mønsterarkene var noen fra en auksjon jeg vant på et forum, og som jeg aldri trodde jeg ville få brukt. Men synes de passet godt til bia her, spesielt det rutete som nesten ser ut som bivoks;)
Det som er fint med slike utfordringer er at man får brukt en del stæsj som ellers hadde blitt liggende.





Den flotte blomsterramma rundt bildet er fra Xtina

1 kommentar:

  1. Masse fint igjen Mettepip og det gule kortet her er et riktig gladkort! Den bia er bare så grom da! Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3