onsdag 30. september 2009

Dyrisk K-O-M høst 09 # 4

Fortsetter ufortrødent videre med å legge ut tidligere K-O-M-oppgaver. Denne uken var temaet dyrisk. Mitt valg falt på en søt liten pusekatt jeg hadde liggende fra en tidligere hobbyvirksomhet - paper tole (3D). Har skjært ut katten i flere lag og formet de med en preger og deretter bygd opp med silikon for å få frem fasongen på katten. Pelsen er klippet i kantene for å få frem et litt rufsete preg. Øyne og snute er lakkert i 2 lag for å få frem glans. 3D-effekten på katten kommer ikke så godt frem på bildet her.
Mønsterarket er fra MME. Har også påført rubons - fugl på gren samt grønn gren, også de fra MME mener jeg. Punchet ut mange bladranker fra en MCGill-punch for å illudere grener på et tre utenfor kattens vindu. Har for første gang brukt fjær å pynte med (litt makabert her kanskje med tanke på katten som ser sultent på fuglen;)
Primablomster og brads.



Enkle innsider da jeg syntes mønsterpapiret var dekorativt nok i seg selv.


Samme panel på bakside.



Flotte rammer fra Xtina!

5 kommentarer:

  1. så nydeligt kort med et nuttet motiv

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig! Det var et festlig bilde du har brukt og med stempel og annen pynt er det blitt helt supert!

    SvarSlett
  3. Rålekkert kort,helt spesielt med bildet ilag med stempel og pynt.

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert Mette, nyyyyydelig kort!!! Så skjønn katt og herlige farger og pynt du har brukt!!;D Ha en fortsatt super uke!!
    klemmer fra Ida:o)!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3