mandag 7. september 2009

Award fra Ida




Jeg har fått en award fra Ida. Hun lager utrolig mye fint og et besøk i bloggen hennes kan anbefales!
Det var en kjempehyggelig overraskelse og jeg føler meg virkelig beæret over å være i det selskapet av superflinke scrappere som har fått den av Ida!

Jeg sender den fullt fortjent tilbake til Ida

Ellers synes jeg det er vanskelig å plukke ut 11 til å sende denne videre til, slik at jeg velger å gi den til alle de som er så hyggelig å beære meg med besøk og kommentarer her inne! Det er noe jeg virkelig setter pris på.

1 kommentar:

  1. Tusen takk;D! Du fortjener den virkelig, du lager utrooolig masse fint!!;D
    klem ida:o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3