mandag 28. september 2009

K-O-M høst 09 # 2 Sommerfugl

Her er mitt andre bidrag i Kort-O-Mania på Scrapping.no. Jeg ligger litt etter skjema her av den enkle grunn at jeg ikke er ferdig med alle fire sidene på alle kortene. Men skal jeg komme videre ser det ut for at jeg må legge ut bare forsiden på noen.
Oppgaven var å lage et kort med sommerfugler. Lagde egentlig to kort, men valget falt til slutt på dette kanskje litt utradisjonelle - ihvertfall i fht. tema. Liker å prøve meg på litt forskjellige teknikker. Grublet en stund på oppgaven, men så gikk jeg plutselig forbi en plante i stua som mannen har fått hvor denne sommerfuglen var pynt (han har ikke merka at den er borte)! Ut fra den kom fargevalget. Jeg satte på den følehorn av blomstertråd og trædde på perler ytterst. Lagde meg en ramme av papp som jeg malte med Distress Cracklepaint og festet med 3D-puter. Inne i rammen har jeg stemplet med et bakgrunnsstempel fra Stempelglede. Også stemplet et hjørne- og et teksstempel fra Tim Holtz. Stiftet fast blonde og hadde på litt blingswirls til slutt. Arkene er fra Basic Grey (litt usikker på det grå).



På side 2 her har jeg stemplet fuglen og teksstempelet, swirlene er på mønsterarket. templene er fra Tim Holtz.


Her på skrivesiden har jeg stemplet strå og sommerfugl, også disse fra Tim Holtz.



På baksiden har mitt personlige stempel fått noen små svarte bling på seg og jeg har stemplet på en gren fra Tim Holtz.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3