mandag 28. september 2009

Sommerfuglkort

Ja, her kommer det andre sommerfuglkortet som ikke ble med i K-O-M.
Det er sterkt inspirert av en artikkel om blondeservietter som sto i Ett Trykk for en stund siden.
Mønsterpapiret er fra Papirdesign. Har sydd rundt panelet, rufset kantene, festet en blonde og hatt på gull glitterlim. Tekststempel fra Stempelglede.





Den øverste sommerfuglen her er stanset ut med en Spellbindersdies i panelet og festet blondeserviett i hullet som er sprayet med Shimmermist i gull.



Den neste sommerfuglen har jeg kuttet ut i Bazzill med en Spellbindersdies. Har så skåret ut med skalpell inne i vingene og etterpå festet en blondeserviett som også har fått en dæsj gull Shimmermist.


Den siste sommerfuglen er fra en flott premie jeg vant i Scrappinessbloggen Den er embosset og har egentlig en bokstav inne i seg som jeg har trykket ut her og erstattet den med en shimmermistfarget blondeserviett. Hele sommerfuglen har også fått litt gullspray på seg. I tillegg har jeg kantet sommerfuglene med gull glitterlim og pyntet de med perler. Tekststempelet er fra Stempelglede.





Fotoramme fra Xtina.

1 kommentar:

  1. Så lekkert med blondeservietten, Mette! Nydelig kort, så utrolig herlige farger! <3 Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3