søndag 4. oktober 2009

Bibbis utfordring på verdens kortlagingsdag

Bibbi har en flott utfordring i bloggen sin i forbindelse med verdens kortlagingsdag. Det måtte jo feires, så jeg slang meg med;) Her var oppgaven:
* lag et kort - valgfritt tema
* du skal ha minst en tag
* minst en chipboardfigur
* minst 3 mønsterark
Ellers kan du fritt dekorere med hva du måtte ønske :)

Jeg er i julekorthumør for tiden og valgte å lage nettopp det til utfordringen.
Har lagd et "halvt crisscrosskort" hvor jeg har puttet tagen inni lomma.
Chipboardfiguren er en snøkrystall fra Melissa Frances, og jeg har brukt tre forskjellige mønsterark fra Maja Design.


Her sees kortet uten tagen.


Forsiden på tagen. Har stemplet med God Jul-stempel fra Scrappers Choice. Montert en liten snøfnuggcharms i et organzabånd.


På baksiden har jeg tenkt å skrive en liten julehilsen. Stemplet litt snøkrystaller fra det samme stempelet som på forsiden, og knyttet en snøkrystall i en tråd.



Rammer fra Xtina.

3 kommentarer:

  1. Nyyyydelig Mette, nok et lekkert kort i fra deg;D! Herlige ark og tøff brett:D!
    Ha en fortsatt super søndag!!
    klemmer fra Ida:o)!

    SvarSlett
  2. Lekkert lekkert! :)
    Tusen takk for at du deltar!

    klem fra Johanna

    SvarSlett
  3. Åhh,kjempe nydelig julekort *dåååååååååån* Er så lekkert med blått, og tagen din er jo bare så søt da. Heldig den som får det kortet til jul :)

    Klem fra Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3