lørdag 15. mai 2010

17. mai er vi så glad i........

Jeg har kastet meg på utfordringen på Scrapping the Music på norsk om å lage noe med sangteksten til 17.mai sang for de små.
Jeg har pyntet en konfekteske som skal gis bort på 17.mai. Ble en ganske enkel en uten alt for mye pynt. Har kledd sidene og bunnen med rød kartong. Lagd en blomsterremse i blått med en Martha Stewartpunch som jeg har montert på sidene oppå den røde kartongen. Toppen har jeg kledd med hvit Bazzill, og et mønsterark fra Papirdesign som jeg har brukt blomsterbordpunch på fra Martha Stewart. Også montert på den samme blå borden som på sidene. Har festet et 17.maibånd under panelene for å lukke konfektesken. Har pyntet med en slags 17.mairosett laget med blomster, brads og bånd.
Teksten er rubons fra Scrappers Choice. Beklager den dårlige bildekvaliteten. Har tatt bildene inne, og det blir for mye gjenskinn dessverre.





Teksten synes visst ikke så godt, men det står - "17.mai er vi så glad i ,moro vi har fra morgen til kveld..."




                                                              Her sees sidene bedre.



Legger inn et bilde til hvor teksten synes litt bedre. På mønsterarket står det 17.mai gjentatte ganger.




Håper alle får en fin feiring av nasjonaldagen!

12 kommentarer:

  1. Flott eske du har laget. Det gjorde seg veldig med punshen...
    Ønsker deg og dine en flott 17. mai.

    SvarSlett
  2. Kjempefin eske, spesielt rundt :-)
    Ønsker deg også en riktig flott 17 mai, Mette.

    SvarSlett
  3. Hipp hipp hurraaaa!
    Ønsker en god 17 mai feiring til deg også :O)

    Dette var en kjempefin pyntet eske synes jeg, og motageren blir sikkert kjempe glad :O)

    utrolig fin lommebok kort du har laget ogsa!! Du er kjempe flink :O)

    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Så flott og dekorativ denne konfektesken ble da! og rosetten var nydelig :)

    Kos deg på 17.mai og
    klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Konfektesken ble super! Heldige er den som får den (",)
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  6. Hei Mette!! 17.mai gaven ble jo helt super!! Det er jo ikke bare lett heller med slike streke farger, men du fikser det meste...flinkingen :0)

    Ønsker deg og dine en feiende flott 17.mai. Hipp hipp hurra!!!

    Klemmer fra Wenche ;)

    SvarSlett
  7. Så flott dekorert eske!! Super gave å gi bort på 17. mai! :)

    Ha en strålende feiring! :)

    SvarSlett
  8. Så stilig eske! Tipper den faller i smak i morgen! Ha en flott feiring!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så herlig gave å få! Kjempeflott var den!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  10. Heisann Mette!
    Åh, så nydelig eske du har laget!! Virkelig lekker!

    Ønsker deg en strålende 17. mai!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  11. Åhh, så flott 17.mai-eske, Mette!!
    Supersøt 17.mai-sløyfe du har laget :)

    Ha en super nasjonaldag!
    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  12. Kjempefin eske:) Heldige mottager:)
    Håper du hadde en fin 17 maifeiring:)
    Klem T

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3