fredag 7. mai 2010

Inspirert av tegneserie

En liten oppdatering her i dag. Dette er et kort jeg lagde til Casamaraton, og oppgaven gikk ut på å la seg inspirere av tegneserie. Dette er et av kortene jeg foreløpig bare har lagd forsiden til, og er redd det vil drøye med de andre sidene siden jeg har mange prosjekter som må landes for tiden.

Har brukt et av de søte arkene til Gudrun Loennecken i 3ndy Papir fra vårens nye kolleksjon. Er så herlig det motivet her synes jeg. Jeg har lagd en "snakkeboble" hvor jeg har stemplet et tekststempel fra North Star Stamp. Det passet ikke helt inne i boblen derfor måtte jeg stemple det  i to omganger. Ellers enkelt pyntet med litt blonde og roser - kunne jo ikke ta for mye fokus fra de søte barna;)


Ha en fortsatt flott fredagskveld!

14 kommentarer:

  1. Så nydelig motiv og lekkert ark. Kjempeflott kort! Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  2. Så herlig kort, Mette!! Koselig motiv og nydelig mønsterark. Åhh..hver gang jeg skal skrive mønsterark så blir det møstnerark...hehe.
    Kos deg masse i helgen Mette.

    Go'klem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort! Hærlig disse to barna og akkurat passe pyntet det her - må smile av dette kortet. Blir liksom så glad :=)

    SvarSlett
  4. Et koselig gla´kort :) Herlig motiv og nydelig med blonden og de røde rosene.

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Det trengs ikke mye pynt når papir og motiv er så nydelig i seg selv.
    Jeg har til nå klart å gjennomføre forsettet mitt med å gjøre kortene ferdige før de blir presentert - Yeah...

    Ønsker deg en god helg :o)

    SvarSlett
  6. Kjempeherlig kort Mette. De arkene er utrolig flotte så jeg synes du gjorde rett i å ikke pynte mer. Må la barna være blikkfanget!

    Kult med snakkeboblen forresten!

    Ha en super helg!
    Klem Kari

    SvarSlett
  7. Herlig kort og flott med snakkeboblen!
    Synes heller ikke det er så nødvendig med mye pynt når arket er så flott som det er. Faktisk talt er det mange slike ark nå for tiden, som er så dekorative i seg selv at de ikke trenger så mye pynt.

    Ha en flott helg :)

    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  8. Så kjempe flott et kort. Nydelige de arkene, enig at en ikke trenger mye pynt med disse!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  9. Ååå, det var et kjempekoselig gladkort Mette! Motivet er helskjønt, og du har fått til akkurat passe med pynt.
    Nesten så man lengter tilbake til den glade og bekymringsløse barndommen:))
    Ønsker deg en koselig lørdagskveld.
    Og..TUSEN takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen til meg, de blir jeg såå glad for:)
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  10. Såå koselig kort, og morsomt og kreativt med snakkebobla!! Dette kortet vekker gode bardomsminner hos meg!!
    Ha ei strålende uke:-)
    Klem

    SvarSlett
  11. Heisann heisann, Mette :)
    Nå er det lenge siden sist jeg var innom deg *fy skamme*
    Og guriland så masse lekkert du har laget siden jeg var innom sist! *dåne*
    Så flott dette "tegneserie"kortet, vakre papirer og de barna er bare så søte!
    Og trishutter kortet ditt under her, å kjære vakre noe så lekkert!
    Nyyydelige papirer og vakkert laget!!
    Ha en strålende tirsdag,
    klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  12. super herligt motiv Mette og skønne farver og dekorationer, nydeligt kort.
    knus Pia

    SvarSlett
  13. Åååå helledussan å søtt!!
    Herlig motiv og kortet var akkurat passe pyntet:=)

    Skal si du har laget masse flott siden sist jeg var innom deg. Konf.kortet ditt i forje innlegg var rett og slett bedårende!!!

    Ha enfin uke, klem fra meg:))

    SvarSlett
  14. Smelt....
    Dette kortet var bare kjempeflott!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3