onsdag 14. mars 2012

Spennende nyheter....

Ja i dag er det spennende nytt;)

Ikke bare er det navnedagen min og min eldste datters 25 årsdag, det er også offentliggjort at jeg har fått plass på Designteamet til Vintage Utfordring!

Gleder meg til å få være en del av dette fantastiske teamet! I morgen kommer den den første utfordringen som jeg har laget DT-bidrag til. Håper du blir med!

Ønsker alle en fortsatt flott og kreativ uke! Selv har jeg begynt så smått å pakke til vårens vakreste eventyr: Ski-treffet!

11 kommentarer:

  1. Gratulerer. Du kommer til å gjøre en strålende jobb.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Gro, det var pent sagt da!

    SvarSlett
  3. Så gøy da. Gratulerer med DT-plass :)

    SvarSlett
  4. Så gøy Mette. Det er rett dame på rett plass :-) Gratulerer så mye.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Utrolig gøy da Mette!! Gratulerer så mye, både til deg og til Vintage Utfordring!
    Kose dere masse til helgen, skulle gjerne ha vært der. En gang må jo snart bli den første :D
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med DT-plass.
    klem :)

    SvarSlett
  7. Her var det mye lekkert å hvile øynene på!!!
    Gratulerer med DT-plass!!!
    Klem, Heidi

    SvarSlett
  8. Gratulerer med DT hos Vintage utfordringen! og hipp hurra for 25 åringen;)
    Go klem, Tove

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med DT plassen, det er vel fortjent!!
    De er veldig heldige som får deg med på laget!!
    Gleder meg til å se alt det flotte du kommer til å lage :)
    Ja, når er vi rett rundt hjørnet til "Vårens vakreste eventy".
    Gleder meg til å skravle litt igjen med deg :)
    Go'klemmm, Wenche :0)

    SvarSlett
  10. Gratulera så mye med DT plass, dattera som har bursdag og navnedagen:))
    Ha en fin dag!
    God klem

    SvarSlett
  11. De kunne virkelig ikke fått noen bedre enn deg på teamet!! Gratulerer så mye, gleder meg til å se de herlige DT-bidragene dine :-)

    Klem :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3