onsdag 7. mars 2012

Long time no see.... en liten statusrapport og et kreativt bidrag

Ja, nå er det virkelig lenge siden jeg har postet noe her i bloggen. Har ikke vært noe særlig rundt i blogglandia heller dessverre.
Det har vært mye her på hjemmebanen det siste halve året, og verken tid eller skaperlyst har vært til stede. I fjor lagde jeg ikke et eneste julekort, og det er ikke akkurat likt meg som elsker å lage julekort.

Jeg har imidlertid puslet litt på kammerset innimellom. Mest har det blitt av Art Journaling, som er herlig befriende og god terapi!
Var så helig å bli spurt om å lage noen bidrag med aluminiumstapeteknikk til Ett Trykk, så det har jeg kosa meg med. Ærefullt og hyggelig å bli spurt da.

Ellers har jeg hatt en herlig opplevelse på Bikuben sammen med mange andre herlige scrappedamer;)
Det var virkelig et høydepunkt å få møte Tim Holtz og Dyan Reaveley! Jeg har vært stor fan av Tim siden jeg begynte med denne hobbyen, og Dyan oppdaget jeg i høst når jeg begynte med Art Journaling - og siden har jeg ikke vært noe mindre fan av henne!  Dette møtet er noe jeg lever lenge på, og det er nesten så jeg fortsatt må klype meg i armen for å tro at det er sant;)

Men her er beviset! Et bilde sammen med mine idoler;) Dette er riktignok tatt med mobiltelefon, da batteriet på speilrefleksen min var tomt akkurat da jeg skulle ta bilde sammen med Tim og Dyan! Er det mulig....   Var toppladet før jeg dro, men ble nok mange bilder under demoen;)



Ellers har det skjedd litt spennende på den kreative fronten også. Jeg har blitt medlem av de kreative på Casa Kreativ! Gleder meg til å leke med de herlige jentene der inne.  Og mere spennende er i gjære;)


Her er et av mine bidrag til februarnummeret til Ett Trykk:




Jeg har brukt en enkel treramme fra Søstrene Grene som utgangspunkt. Bildet av barnebarnet er tatt på en julemesse vi var på hvor en lokal fotograf tilbød gratis fotografering, og snuppa var ikke lei å stille opp;)


Jeg har preget inn litt mønster her og der som på krona bl.a. Blomsten og blingswirlen er fra Prima.



Bruker Indian Ink til å farge aluminiumstapen.

Da håper jeg å få oppdatert litt er utover med flere prosjekter, og ønsker alle mine bloggvenner en fortsatt flott uke!

14 kommentarer:

  1. Takk for sist Mette...var en utrolig koselig demo dag på Bikuben! Moro med bilde av deg og "guruene":-)
    Kjempe stilig og flott ramme rundt det fine bildet av barnebarnet ditt!

    Ha en fin uke du også:-)
    KLem Laila.

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig flott opplevelse Laila, og hyggelig å se deg også! Sees vel snart igjen;)
      Takk for komplimentet;)
      Klem

      Slett
  2. Flott ramme Mette, her har det hvert mye preging og pussing ser jeg!
    Hygglig å se oppdateringer her inne også :O)
    Grattis med Casa design team!
    Gleder meg til du slipper de nyhetene som driver å 'gjære' seg ;O)
    Du ser så ung og uskyldig ut der sammen med Tim og Dyan :OD Kjempesøt :O)
    God klem Nina xx

    SvarSlett
  3. Måtte bare svare litt her;). Takk for sist Laila - det var veldig hyggelig, og snart sees vi igjen!

    Hihi, Nina - litt gjæring må til;). Og jeg ER ung og uskyldig vet du;)

    SvarSlett
  4. Wow, den ramma ble virkelig flott. Ser ut som en man har kjøpt - en dyr en ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Beate! Ikke så mye som skal til for en stor forandring;)

      Slett
  5. How cool is that som han sier på videoene sine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det uttrykket har jeg også adoptert Ellen;)

      Slett
  6. Hei og takk for sist! Det var så hyggelig å se deg igjen på treff!

    Du er mitt store forbilde på aluminiumstape, altså, så det var på høy tid å se dine herlige kreasjoner i Ett trykk! Helt utrolig flott ramme og kjempefin effekt mot det herlige bildet :-)

    Kjempefint bilde av deg sammen med Tim og Dyan, så morsomt å minne å ha!

    Klem :-)

    PS! Gratulerer som en av de kreative, forresten! Og er spent på hvilke spennende nyheter som er i gjære!!

    Gratulerer med

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig hyggelig å se deg også Anne! Takk for pene ord, nesten så jeg rødmer her;)
      Bildet skal scrappes på et lerret jeg kjøpte fra Tim Holtz serie. Fikk signaturen deres på den;)

      Slett
  7. Veldig flott denne rammen ble, Mette, og jeg nøt synt først når jeg koste meg med Ett Trykk da det kom :-) Nydelig barnebarn også, og lekkert med blomsten utenpå.
    Hyggelig at du er tilbake her, gratulerer så masse med kreativ plass, og jeg gleder meg til vi sees igjen - plutselig !!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk Turid! Veldig godt å være tilbake også! Nå er det ikke lenge til vi møtes for en kreativ helg:)

      Slett
  8. Du er en mester med alu.tape Mette. Så stilig ramme. Og skjønne barnebarnet da :-)

    Sier som Ellen; How cool is that.

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggelige ord Kristin! Ja, barnebarnet er skjønt vet du - helt objektivt sett:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3