fredag 9. mars 2012

Vintage fra i fjor

Har som jeg nevnte i forrige innlegg ikke hatt den store orken til bloggvirksomhet de siste månedene. Har jo heller ikke laget så mye, men litt har det blitt. Synes det er greit å samle alt i bloggen, så da kommer det noe gammelt innimellom;)

Jeg fikk bestilling på et kort her, og det skulle vaære i vintagestil. Da er ikke veien til arkene fra Pion Design lang. De er så vakre, og jeg blir aldri lei disse tror jeg!


Jeg har brukt arkene fra serien "Minnenas Atilje". Motivet er også fra et utklippsark fra Pion Design. Bak bildet har jeg en gammel side fra en bibel som er revet og svertet i kantene. Har brukt en jkrafttag som jeg har stemplet med et kantstempel fra Stempelglede. Festet en blonde, et sheerbånd og en hjertecharms på tagen. Brukt Doily Lace kantpunch fra Martha Stewart og en stripe fra et gammelt noteark. Pyntet med en blondebit, knapp, hyssing og blomster.I tillegg har jeg klippet ut små sommerfugler og fugler fra mønsterarket og montert på med 3D-puter.  Tekststempelet tror jeg er fra Kort & Godt. Har kuttet det ut med en Spellbindersdies og montert med 3D-puter.


Detalj fra pynten på tagen. Her sees også fuglene såvidt som jeg har skjært ut og montert med 3D-puter.



Side to med paneler av samme ark. Bursdagsstempelet fra Stempelglede er en favoritt! Vet vel ikke om noen stempelprodusent som jeg bruker så mye som dem. Klippet ut nyperosene og den store sommerfuglen og montert med 3D-puter. Måtte vise frem de lekre blomstene på baksiden av arket, og da ble en liten brett løsningen;)


Her er skrivepanelet som også er et av mønsterarkene fra Pion. Det er så lekkert med "blondekanten". En utskåret sommerfugl også her.



Begge innsidene av kortet.


Bakside i samme stil. Kuttet ut en ramme med en Tim Holtzdies som jeg brukte utenpå mitt personlige stempel.

Ønsker alle en fortreffelig helg!

6 kommentarer:

  1. Så vakkert ♥ og som du sier, det kan jo ikke gå feil med Pion :)
    Koselig å se deg i blogglandia igjen *klem*
    Herlig den rammen du viser under her også!
    Også bilde av deg og heltene da ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort du har lagd. Flotte papirer og nydelig pynt.
    God helg :)

    SvarSlett
  3. Et helt nydelig kort!:))
    Godt gjort å få det til, når lysten til å scrappe ikke er til stede.
    God helg!:))

    SvarSlett
  4. Beautiful Mette!

    Riktig fin helg til deg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Så mange lekre detaljer!

    SvarSlett
  6. Ååå, så vakkert! Digger rett og slett alt du lager, jeg!!

    Ha en flott helg!

    Klem :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3