mandag 12. mars 2012

Takkekort

Lagde et takkekort for en stund siden som ble gitt sammen med en pengegave til avdelingen på aldershjemmet hvor moren min var den siste tiden.

Synes dette motivet fra 3ndy Papir var passende til en slik anledning. Mønsterarkene er også fra 3ndy.
Jeg klippet ut motivet og monterte det med 3D-puter. Det samme har jeg gjort med tekststempelet fra Stempelglede. Det er stemplet med Distress Ink Pumice Stone. Jeg har hatt litt osteklut bak motivet, og hatt på litt glitterlim på vingene og blomsten i håret og på tekststempelet.



Her synes motivet og pynten litt bedre. Jeg har svertet motivet i kantene for å få mer dybde i det. Hadde visst litt glitterlim på de grå rosene også;)



Slik er kortet når det er slått ut. Enkel bakside med et lite panel med et personlig stempel som er montert med 3D-puter. Jeg har stemplet med et swirlestempel fra Stempelglede i hjørnene på de største panelene på begge sider. 

6 kommentarer:

  1. Dette var nydelig Mette!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  2. super skønt kort , nydeligt motiv og søde farver
    knus pia

    SvarSlett
  3. Herlig kort.... For en Nydelig Engel...Nydelig Blomster Dekorasjon, Lekre papirer og Flott kort...
    For en Flott ting å gjøre...

    SvarSlett
  4. Hei på du!.. Tusen Takk for Hyggelig kommentar.. Snøfnuggene.. -de to er fra Magnolia..
    Og den kant snøfnugg borderen er fra TH.. -Bare til Info.. :o)

    SvarSlett
  5. Åhhh så nydelig kort, Mette!
    Lekkert med engelen og nydelige detaljer :)
    Nå er det ikke lenge igjen til treff,
    gleder meg villt til ei hel helg med masse moro!!
    Ha en strålende flott dag,
    klem fra Maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3