lørdag 18. juli 2009

Clean and Simple

Prøvde meg også på et annet i C&S. Ikke så veldig fornøyd med dette akkurat. Føler at noe mangler liksom;) Har brukt UHU-lim som jeg vet mange anbefaler. Men det skal jeg ikke bruke igjen fordi det buklet seg skikkelig.
Litt dårlige bilder her også ser jeg.



Har igjen brukt Graphic45 og elementer jeg har klippet ut derfra. Er så kjekke de arkene med at de er så fine til å bruke til pynt også! Tekststempel fra Melissa Frances.



Teksttempel er fra Melissa Frances. Krøllet og farget skrivefeltet med Distress, ble ikke så fornøyd med det, men det slapp i hvertfall og være skrikende hvitt:)




Bakside med samme "rosetter" og et personlig stempel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3