torsdag 16. juli 2009

Rockabilly

Jeg synes det var så gøy med Rockabilly så jeg lagde to varianter til;) Printet ut flere bilder fra nettet da jeg først var i gang, men fikk litt problemer med å velge hvilket av kortene som skulle bli mitt bidrag til K-O-M men endte altså med det forrige i rosa og turkis.



Internettbildet er fra filmen "Walk the Line" og den samme teksten er satt sammen av perlebokstaver som er tredd på en sølvtråd. Bånd fra Panduro. Ellers har et filthjerte fått en rull med notepapir hvor jeg har festet en "made with love"-charms i sølvtråd.Det røde mønsterarket er fra MME mener jeg. Har skjært ut med skalpell elementet med tekst på og puttet bildet innunder. Har brukt "leopard"-stoff som har fått blonde i kanten. Ellers litt roser og blingswirls fra Prima.




Det røde mønsterarket er fra MME mener jeg. Har skjært ut elementet med tekst på med skalpell og puttet bildet innunder. Har brukt "leopard"-stoff som har fått blonde i kanten. Ellers litt blomster,roser og blingswirls fra Prima.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3