fredag 10. juli 2009

Scrappinessbloggen Stafettbidragnr. 4

Jeg legger også ut de tidligere bidragene jeg har laget til Scrappiness-stafetten, siden jeg lagde disse før jeg opprettet bloggen min;)

Oppgave nr 4 er laget av Broggis og hun vil se Vintage!



Har brukt mønsterark fra Cosmo Cricket. Bildet er fra en ATC-blokk som er festet på et dobbelt panel med 3D-tape for å bli litt stødig og tungt. Har festet "beltespenner" til tråd som jeg har tredd inn i en blonde og brukt som lukkemekanisme opp og nede. Har også brukt et utdrag fra en morsom bok jeg fikk tak i - "Kjerringråd og krisebakst"- synes avsnittet om vask- og renseråd til stoppede møbler passet til bildet;) Det har fått seg en omgang med kobber Glimmermist og er svertet i kantene. Har ellers brukt litt Prima blingswirls og roser av forskjellig slag.



På innsiden har jeg brukt to forskjellige Spellbinders dies til skrivefelt og tekststempler fra Stempelglede. Alt er svertet rundt kanter og jeg har sydd rundt alle paneler med en litt spesiell zikzak-søm.



Baksiden er i samme stil som forsiden hvor jeg har tatt igjen blonden og blingen.
Takk for at du titter og legg gjerne igjen en kommentar;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3