fredag 10. juli 2009

Scrappinessbloggen Stafettbidragnr. 2

Denne oppgaven er laget av Wibeke, og hun beskriver oppgaven slik:

"Du skal leke deg med Glimmermist, masks og Bazzill, og lage en bakgrunn/mønsterark til en LO eller et kort. Masken kan være hva som helst, chipboard, sjablonger osv. Oppsett, pynt og antall bilder bestemmer du. Hvilket format er også valgfritt."

Her var jeg faktisk så heldig at jeg vant!





Her har jeg tatt utgangspunkt i et hvitt akvarellpapir som jeg har farget ved å bruke Distress Ink Broken China med blending tool. Deretter har jeg lagt på to masker - gren og fugl. Deretter sprayet på glimmermist. Har stemplet på porten og maskert den før jeg stemplet på grener - begge stempler fra Tim Holtz. Distressa rundt kantene og hatt på masse blomster. Den store har jeg satt sammen av to forskjellige som jeg har farget med hhv. Distress Ink og glimmermist og hatt senter kisses i midten. Alle rosene har enten blitt malt litt med Distress eller fått litt glimmermist. Stanset ut et panel med en Spellbinders die hvor jeg har stemplet tekststempel fra Stempelglede og gått over med Glimmermist og Distress Ink.




Brukt samme teknikk på side to. Her har jeg maskert med en sommerfugl og stemplet forskjellige grenstempler fra Tim Holtz på hvit bakgrunn farget med Distress ink og Glimmermist. Spellbindersdiesen har fått tekst fra Stempelglede og er også farget på samme måte.



"Skrivesiden" har fått samme bakgrunnsteknikk som de andre sidene. Har stemplet en ramme og en fugl fra Tim Holtz, og farget skrivefeltet med litt Broken China.


Bakside er i samme stil som forsiden med gjerde og grener fra Tim Holtz. Og en Spellbinders die med mitt personlige stempel.
Takk for at du titter!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg :)
    Du lager så utrolig mye lekkert så dette blir en blogg jeg kommer til å følge ja.

    Dette kortet her er bare så utrolig lekkert og forseggjort. Så mange herlige detaljer som gjør at man kan sitte lenge å studere det.

    SvarSlett
  2. Dette kortet er noe av det vakreste jeg har sett!!! ♥ kunst kaller jeg det!! :O) Glad jeg fant bloggen din. Den oser av skjønnhet. Klem VyanMica

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3