torsdag 16. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 1

Blir ikke produsert så mye nå om dagen, derfor tenkte jeg å legge ut de kortene jeg har lagd til vårens Kort-O-Mania på Scrapping.no. Konkurransen går over 12 runder med en levering hver uke. Hadde aldri deltatt på noen konkurranser før eller lagt ut noe som helst på nettet, derfor var jeg litt spent;) Veldig mange dyktige kortlagere som deltar så det å få en stemme er en ære synes nå jeg. Det betyr jo at den synes nettopp ditt kort var finest;)
Den første oppgaven var at man skulle ta utgangspunkt i skissen nedenfor samt at kortet skulle være inspirert av vår og ha teksten "vår" med.



Her er min løsning som overraskende nok fikk mange stemmer :0)
Bildet her ble litt lyst ser jeg.



Første gangen jeg har prøvd meg på skisse, så det blir ganske slavisk;) Hovedmotivet er fra Gudrun Loenneckens ark for 3ndypapir. Det med sirklene husker jeg ikke produsenten til. Har ellers brukt paneler og maskinsøm. Klippet elementer fra mønsterarket som jeg har lagd en "blomst" av i mange lag. Revet kanter og brukt mange knapper, perler, litt bling og bånd.



På innsiden er hovedmotivet en mindre fugl fra Gudruns ark. På "skrivesiden" har jeg brukt stempler fra Tim Holtz og tegent en ramme.



Bakside med paneler av mønsterarkene med "juksesøm".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3