fredag 17. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 5

Her var oppgave nr. 5:

"Vis oss en dekorert INNSIDE av et kort! Tema og materialer er fritt, men det skal gå klart fram til hvilken anledning kortet er laget. Kortet skal inneholde et felt hvor det skal kunne skrives en personlig hilsen, men det skal ikke være skrevet noe i dette feltet."

Og her er min løsning som overveldende nok kom på 2.plass - kun et poeng fra
1.plassen! Det var litt moro siden jeg har lagd så mye arbeid i dette mappekortet. Brukte flere dager på det!
Beklager litt dårlige bilder siden det var sterkt solskinn da jeg tok de (er ikke noe racer i photoshop derfor har jeg ikke gjort noe med dem).



Jeg har brukt mønsterark fra Graphic45 som jeg synes har så nydelig glød i fargene. Har brukt beeswax på sommerfuglene som er klippet ut fra mønsterark. Har også prøvd meg på krympeplast for første gang, og det var kjempegøy. Har hengt på "Min venn" fra Stempelglede i krympa utgave. Blomster fra Prima. Har knytt sammen kortet med et bånd.



På innsiden har jeg lagd lommer (som jeg strevde noe ille med for å få pent;))Den passet akkurat til to små melkesjokolader. Sommerfuglen har fått en krympa utgave av mitt personlige stempel med marihøne som jeg farget rød før jeg krympa det. Ellers er sommerfugler og blomster behandlet med Beeswax. Tekststempel fra Stempelglede og North Star Stamp hvor også sommerfuglstemplene kommer fra. Har lagd en tag som er svertet med stempel og stemplet på swirlestempel fra Stempelglede. I bretten har jeg klippet ut tekst fra et mønsterark som passet akkurat i bredden (noen ganger skal en bare ha flaks;))



Her ses hele tagen og innsiden bak den.



Bakside hvor jeg har stemplet mitt personlige stempel inni et stempel fra Stempelglede. Har brukt Martha Stewarts blomsterkantpunch.



Til slutt ser du kortets forside og bakside brettet ut. I bretten er det samme tekstelementer som i bretten på innsiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3