lørdag 18. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 8

Fortsetter ufortrødent videre med å legge ut K-O-M- oppgavene før neste runde starter;)
Denne gang var oppgaven slik:

"Si det med stempeltrykk

Altså: prøv å utrykke poenget med kortet ved å bruke flest mulig stempetrykk.

Kriterier:

- Det skal være med minst 1 figurstempel og minst 1 teksttrykk og jeg håper så mange som mulig velger å fargelegge sine trykte motiver

- Det er ikke lov å bruke mønsterark i denne runden, kun kartong. Alle typer kartong er lov og bakgrunnen kan dere om nødvendig, lage selv. Om jeg lurer på hvordan og er skeptisk til om det er mønsterark, stå klare til å bevise at det er selvlaget bakgrunn"

Slik tolket jeg oppgaven:




Har tatt utgangspunkt i et hvitt ark som jeg har farget med Distress Ink. Har embosset alle de svarte stemplene som er fra Tim Holtz, og fikk t.o.m lurt inn en maskering selvom det ikke synes så godt. Embossingen jeg har brukt er Distress som gir et helt spesielt uttrykk i fht. andre embossinger i.o.m at den er mer "sandaktig" og at det løsner litt enkelte steder.
Har brukt embossingputa rundt kantene slik at jeg fikk en ujevn ramme rundt - dette er gjort på alle 4 sider. Motivstemplene fra Magnolia er fargelagt med Distress Ink, - og nå mååå jeg snart til Paris igjen;)
Koste meg veldig med oppgaven som faktisk førte meg til en overraskende 4.plass i finalen!






Side to med et tekststempel fra Tim Holtz.



Side tre til å skrive hilsen på.



Her er begge innsidene.



Baksiden hvor jeg også har embosset mitt personlige stempel inni et fra Stempelglede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3