fredag 17. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 7

Oppgave 7 ble slik:

Lag et konfirmasjonskort! Materialer og format er fritt, men det skal gå tydelig fram av kortet at det er et konfirmasjonskort,
og det skal være et kort som man kan putte i en konvolutt.


Jeg lagde flere kort, men endte opp med å sende inn dette veskekortet som jeg har funnet malen på i Ett Trykk.



Har igjen brukt mønsterark og utklipp fra Graphic45 Baby2Bride collection. Har sydd rundt paneler og pusset de med sandpapir. Har lagd en lukkemekanisme med magnet. Har lagd en kanpp hvor jeg har tatt en vanlig knapp og limt på et blomsterbilde og hatt på Crackle Accent. Har punchet ut blomster med Retroflower punch og også noen grener.
Har ikke lagd ferdig tagen som jeg skal ha inni, og vet ikke helt om det er ferdig pyntet heller;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3