tirsdag 22. desember 2009

Bursdagsbarnet befaler! Gavepose

Isabel på Thats just so cute hadde bursdag den 14. - gratulerer på etterskudd!
I den anledning har hun en utfordring som er følgende:

Jeg "befaler" at dere besøker deres favoritt scrappers blogg og lifter en av hans/hennes kreasjoner. (husk å krediter personen i bloggen din)
Jeg skal kunne klikke meg inn på bidraget til den dere lifter=)

Jeg trengte ikke lang betenkningstid for å bestemme meg for hvem jeg skulle lifte.
Det måtte bli Anita Hagen! Har vært så heldig å få vært på kurs og treff med henne.
Makan til dyktig, kreativ, blid, hyggelig og raus jente skal du lete lenge etter!

Liker veldig godt stilen hennes og hvor mye arbeid hun legger ned i sine prosjekter. Her er det masse fiffige detaljer og stadig nye triks;)

Denne gangen måtte jeg velge noe som ikke var så tidkrevende siden jeg begynner å få litt dårlig tid med innpakning/scrapping av gaver til jul;)

Her er gaveesken jeg har liftet.

Jeg har kledd en pose med deilige julekuler med kremfyll (maken til påskeeggene) som skal være en liten tilleggsgave.
Jeg har brukt mønsterark fra Inkido. Motivet er en Magnoliagutt som er malt med Distress Ink. Pyntet med masse snøstjerner fra Martha Stewartpunch. De lyseblå er farget med Glimmermist. Tekststempelet på tagen er fra Norsk Stempelblad.


Helt enkel bakside.

3 kommentarer:

  1. Den var bare helt rå, nydelig farger og stempel... Utrolig dekroativ og delikat med mange fine detaljer..
    Ha en fortsatt god jul, klem

    SvarSlett
  2. så utrolig flott denne ble, herlige farger og detaljer.

    Utrolig kjekt at du tok deg tid til å delta på min utfordring=)

    Takk for ditt bidrag)(

    SvarSlett
  3. Men kjære deg, så utrolig søt du er Mette. Tusen tusen hjertelig takk. Det var flotte ord som varmet godt det gitt *goklem*

    Håper sannelig vi får mulighet til å møtes på flere treff fremover. Du er jo ei skikkelig solstråle selv da vennen.

    Har kikket rundt og kost meg i bloggen din. Du lager utrolig mye flott og jeg digger stilen din:_)

    Ønsker deg og dine en riktig god jul og alt godt for året som kommer!

    God juleklem fra Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3