mandag 7. desember 2009

Engel & julesang- Julenøtt nr. 2

Her kommer oppgave 2 i julenøttene; "Lag et julekort hvor du inkluderer en julesang-tekst på en eller annen måte."
Valget ble enkelt - det måtte bli Stempelgledestempler nok en gang;) De er jo bare så utrolig vakre! Syntes det passet veldig godt med den nydelige engelen fra 3ndy papirs fjorårskolleksjon. Jeg har punchet panelet ut med Martha Stewarts hjørne- og bordpunch - den er så flott synes jeg;) Det er svertet i kantene og engelen har fått litt glitterlim. Panelet under med noter tror jeg er fra Ladybug & friends. Det er rufset i kantene. Under panelet er det litt av en gammel bokside som også er svertet samt en blonde. Har pyntet med en kobberrose fra Kort&Godt som har fått et snøfnugg stanset ut med en Martha Stewartpunch av en gammel bokside. Denne er også svertet med Catseye Chestnut Roan og fått en perlebrads i midten. Har også pyntet med noen hvite granbarkvister med glitterlim punchet ut fra en McGill-punch. Også pyntet med noen snøfnugg punchet ut fra gammel bokside, og som har fått halvperle i midten samt silketråder med et God Jul- merke på. Har brukt en lukkemekanisme av kobber "beltespenner" som er kjøpt på ebay. I "spennene" har jeg knyttet en sløyfe av chiffonbånd med swirler i cremefarge.






Side 2 har fått samme paneler og en nydelig engel med litt glitterlim fra Stempelglede.


På skrivesiden har jeg brukt en annen engel fra den samme stempelplaten.


Begge innsider.


Matchende bakside med personlig stempel;)

6 kommentarer:

  1. Oi, dette var virkelig nydelig! Helt skjønt! Har stor føorkjærlighet for engler - og da særlig til jul. Fyller heller huset med engler, fremfor nisser. :)

    Takk for kommentar i bloggen min. Morsom utfordring hos StampARTic, å skulle velge ut det kortet som jeg syntes var mest spesielt for meg i året som har gått, var ikke enkelt.

    Ha ei fin førjulstid! *klem*

    SvarSlett
  2. He. Tusen takk for hyggelig komentar på bloggen min.
    For ett herlig kort du har laget...

    Linda :o)

    SvarSlett
  3. Et aldeles nydelig kort Mette! Som ikke uventet fikk min stemme. Utrolig lekkert med glitter på engelen, det skal jeg jammen meg "kopiere" i fremtiden. Takk for tips :)
    Notearket er Ladybug ja, har nettopp brukt et av dem selv.
    Nydelig stempel på forsiden og lekkert med snøkrystallene. Alt i alt et helt nydelig kort!

    Ha en flott tirsdag :)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. super flot kort så nydelig pyntet over det hele

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det nyydelige julkortet. Og så så lekkert det låg i postkassa i clearbag. God jul til deg og dine!!

    SvarSlett
  6. Så koselig at det falt i smak og har kommet vel frem Stine!
    En riktig god jul til deg og dine også!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3