onsdag 9. desember 2009

Godtepose - julenøtt nr 4

Her kommer julenøttoppgave nr. 4 på Scrapping.no som var som følger:

" Lag julegodis-emballasje. Du kan enten dekorere en eksisterende emballasje eller lage en egen emballasje. Julegodisen skal være synlig på bildet - og denne kan være kjøpt eller hjemmelaget"

Jeg valgte å lage en gavepose selv etter en flott mal som jeg har fått på kurs med Gudrun og Lene i 3ndy papir. Jeg har også valgt å bruke 3ndys flotte nye julepapirer.
Valgte å kutte ut et "vindu" med Spellbinders som jeg også har lagd en ramme til. Har lagt en cellofanpose inni som er fylt med julemarsipan. Ser kanskje litt makabert ut med grisene som ligger stablet oppå hverandre;)
Jeg har svertet alle kanter med Distress Vintage Photo.



Her sees gaveposen litt mer fra siden.


Jeg har lagd en blomst av prikkete 3ndy papir. Den har jeg lært å lage av Gudrun som er et oppkomme av herlige idèer og en fryd å være på kurs hos! Har festet et chipboardsnøfnugg oppå blomsten som jeg har hatt Distress Glitterlim Rock Candy på, men det synes ikke så godt. Limt på en halvperle i midten. Klippet ut en stripe av mønsterarket med god jul-tekst og lagd en "banner" av dette.



Jeg lagde en tag med Spellbindersdies som jeg har festet med hamp og rødrutete bånd og hengt på en bjelle til pynt. Stemplet God Jul med Vintage Photo.


Her sees litt av innsiden på gaveposen hvor det flotte dobbeltsidige mønsterarket kommer frem. Vanskelig å velge hvilken side man skal bruke av disse arkene;)
Ser også cellofanposen som er knyttet igjen med hamp og rødrutete bånd.


Jeg har foreløpig ikke gjort noe med baksiden. Er ikke sikker på om jeg skal gjøre noe heller, men kanskje la det fine mønsterarket komme til sin rett.

2 kommentarer:

  1. Så lekker, og så mange flotte detaljer! ...og jeg hadde ikke sagt nei takk til innholdet heller jeg *fnis*.

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3